RAK
Administrator
Dołączył: 12 Paź 2017
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:45, 12 Paź 2017 Temat postu: REGULAMIN !!! |
|
|
ZASADY KORZYSTANIA Z FORUM DYSKUSYJNEGO
Uwaga! Nieprzestrzeganie spowoduje USUNIĘCIE wątku.
1. Przeglądanie forum jest dostępne dla wszystkich użytkowników serwisu. Aby założyć nowy temat lub wziąć udział w dyskusji musisz założyć konto oraz zalogować się na nie.
2. Zanim o coś zapytasz na forum sprawdź, czy odpowiedź nie znajduje się na stronie z FAQ.
3. Forum jest ogólnie dostępne dla każdego Użytkownika. Prosimy jednak, aby poruszane w postach tematy wiązały się z tematyką naszego forum.
4. W trosce o poziom dyskusji i kulturalną wymianę poglądów prosimy o przestrzeganie zasad ogólnie przyjętej etykiety. Jeśli chcesz dyskutować na naszym forum, pamiętaj o przestrzeganiu poniższych zasad:
5. Wypowiadaj się w sposób kulturalny. Wystrzegaj się używania określeń wulgarnych, godzących w czyjeś poglądy, wyznanie.
6. Nie obrażaj nikogo ani nie groź nikomu – naruszasz w ten sposób dobra osobiste osób trzecich.
7. Nie publikuj żadnych danych osobowych czy kontaktowych.
8. Nie ujawniaj treści korespondencji prywatnej.
9 Nazwa tematu powinna odzwierciedlać jego treść. Redaguj swoje listy klarownie i zrozumiale, aby inni użytkownicy nie musieli się głowić nad jego zrozumieniem.
10. Staraj się używać polskich czcionek - to ułatwia czytanie.
11. Nie używaj DUŻYCH LITER.
12. Jeśli chcesz rozpocząć nowy wątek, przejrzyj inne, żeby unikać powielania tematów.
13. Pisz zawsze na temat.
14. Nie reklamuj innych stron internetowych.
15. Nie zamieszczaj żadnych ogłoszeń kupna – sprzedaży oraz dotyczących jakichkolwiek innych przedsięwzięć.
16. Nie zakładaj kilku wątków na ten sam, identyczny temat.
17. Nie pisz swoich listów jeden pod drugim - jeśli chcesz coś dopisać, to możesz edytować swój list.
18. Staraj się dodawać merytoryczne i sensowne wypowiedzi. Unikaj odpowiedzi typu „super”, „zgadzam się”. Nie wnosi to nic do dyskusji i niepotrzebnie zaśmieca dany temat.
19. Administrator i Moderatorzy mogą zamykać wątki, i usuwać listy, jeśli naruszają regulamin serwisu i przepisy prawa obowiązującego na terytorium Polski.
20. Administrator i Moderatorzy mogą przenosić tematy na inne, bardziej odpowiednie podfora.
21. W przypadku rażącego naruszenia regulaminu użytkownik, może zostać zablokowany bez wcześniejszego ostrzeżenia.
22. Posty naruszające ogólnie przyjętą etykietę będą systematycznie i bez powiadamiania ich autorów usuwane z forum. Decyzja o usunięciu postów naruszających ww. zasady i ich usunięcie jest nieodwołalne.
24. Te same zasady dotyczą ogłoszeń, reklam i spamu.
GALERIA OBRAZKÓW:
1. Galeria obrazków dostępna jest dla wszystkich użytkowników forum.
2. Rozmiar miniatur: (Podaj rozmiar (w pikselach) tworzonych automatycznie miniatur do obrazków. UWAGA: istniejące obrazki nie zostaną przeskalowane - radzimy nie zmieniać tych ustawień zbyt często.): 250x200
PRYWATNE WIADOMOŚCI
1. Prywatne Wiadomości dostępne są dla wszystkich użytkowników.
2. Maks. wiadomości w Skrzynce: 50
3. Maks. wiadomości w Wysłanych: 25
3. Maks. wiadomości w Zapisanych: 50
EMBLEMATY
1. Emblematy dostępne dla wszystkich użytkowników.
2. Maksymalny rozmiar pliku emblematu dla obrazków wysyłanych na serwer: 6144 Bytes
3. Maksymalne Rozmiary Emblematu (Wysokość x Szerokość w pikselach): 150 x 150
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez RAK dnia Czw 13:45, 12 Paź 2017, w całości zmieniany 3 razy
|
|